torsdag 22 mars 2018

USA'S STÅLTULLAR FÖR KINA...



Att USA sätter ytligare skatter på dom produkter Kina importerar till USA, tycker jag är onödigt.

Det sista nu vi i världen behöver är bråk inom affärssektorn även om Donald Trump trivs i såna miljöer med bråk och konflikter mellan folk omkring honom och hans familj. Har man mycket konflikter och skapar flera konflikt zoner visar det en person med väldigt rörigt sinne.

Jag ställer mig bakom Kina i denna fråga och ekonomisk kapacitet har Kina att slå tillbaka mot USA. Men hellre gör jag affärer med Kina än med USA. Och detta säger jag som privatperson och inte som svensk politiker eller regering.

Tycker det räcker med dom miljöförstörande krigszoner vi har runt om i vår värld just nu. Och det är dom vi borde fokusera på inte skapa fler möjligheter till fler militära konflikter, det är rent idiotiskt tänkt på kort sikt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar