måndag 6 augusti 2018

PUTINS NATTENS VARGAR I SLOVAKIEN...


Att Putin tycker hans Nattens Vargar är patrioter fattar jag inte. Men i och för sig, då ledaren förnattens Vargar byter högteknologiska militärvapen mot knark med Afghanska talibaner. Sen 2 dagar efteråt skjuts 4 amerikanska soldater och dagen därpå 2 ryska soldater till döds. Vilket också observerades av dom Nato trupp med nattvision kikare. Då inser jag Putin måste ha godkänt vapenförsändelsen till talibanerna.

Putin tycker kanske förlust av 2 ryska soldater är inget att sörja över. Men Nattens Vargar bestående av gamla militärer och poliser borde ju reagera. Men dom ser inte sin egen oförmåga att se den större bilden av konsekvenserna av sitt eget handlande, inser jag.


Alltså om jag tänker efter så, ser man på vad jag har skrivit för kommentarer genom åren på Twitter, så är jag större och seriösare rysk patriot än Kreml  eliten, Nattens Vargar tillsammans.

Alltså...jag...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar