fredag 30 juni 2017

RYSKA LÖNNMÖRDARE I NATO ??


Jag har känt på mig att saker och ting står inte rätt till med ryska militären. Och rätt hade jag. Jag visste inte att NATO land som Ryssland har skickat ned Tjetjenska lönnmördare till Syrien för att hjälpa al-Assad med att tortera fångar med hammare och diverse tillhyggen.

Jag har veta att ryska militären har varit i moraliskt och etisk förfall. Nu förstår jag varför Vladimir Putin vill avsluta NATO och han får härja fritt som som en dödligt tyrannisk  världsledare. Och har förvandlat sig själv från människa till känslokallt monster. Men det blir väl slutresultatet då man begår så allvarliga ekonomiska brott som han och hans KGB kompisar har gjort.

Nu börjar man förstå varför alltmer tungt kriminella och våldsverkare även nazister och drogmaffia börjar flytta till Ryssland, det är deras fria hämningslösa himmelrike. Men tyvärr en stort hot mot övriga hederliga länder och dess befolkning.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar