söndag 18 juni 2017

TRUMP & PUTINS HÄLSA...


Som många har märkt så har Vladimir Putin haft kostymer som verkat för stora för honom. Han har faktiskt krympt och han kommer att krympa mer också. För ser man nytagna foton av Vladimir i sidoprofil ser han ut som en neandertalare. Jag menar inte det i hånfull mening utan vad jag ser. Det är konstig magkänsla jag får då det gäller Putin. Att han kommer att fortsätta krympa är jag säker på, men jag har en konstig känsla att då han når en viss längd, tar hälsan en sämre vändning.

Då det gäller Trump så ser jag samma kroppsställning som en neandertalare , fast en golfspelande sådan. Och att han kommer å in i demensen mer är en sak som är klar. Och det kommer vissa personer i Vita Huset utnyttja till att få han göra ytligare destruktivare saker och beslut som försämrar för barnbarnens framtida chanser till att bli en trovärdig företagare som inte går samma väg som sin mamma eller pappa av Trumps vuxna barn nu väljer att gå. Om dom förhoppningsvis har kloka mammor. Att göra och välja gå samma bana som Donald Trump  och Vladimir Putin verkar vara ohälsosamt mer än på ett sätt för hela familjen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar