onsdag 27 februari 2019

MICHAEL COHEN...

Det var intressant att lyssna på utfrågningen av Michael, blev förstummad.

Att vissa republikanska politiker skulle försöka misskreditera honom var ju väntat, men dom har väl också lite ryska skelett i garderoben om man tittar efter noga.

Då jag först fick höra Donald Trump prata och höra hans löften så kändes det oäkta. Och att Kreml stödde honom gjorde mig säker lån i rysk oligarkbank. Det visade sig också stämma, Sberbank är nu statligt kontrollerad. Men frågan är bara från min sida, räntan på hans lån måste ju vara hög eftersom han inte betalat lånet på flera år, så måste ju lånet vara ganska högt. Då ryker väl skotska golfklubben kan jag tänka mig.

Då det gäller Michael Cohen så tycker jag det är bra att han tar sitt ansvar och korrigerar det han gjort fel, för sina barns skull. Då hamnar dom inte i trubbel i sina liv på grund av pappas dåliga beslut.

Då det gäller Donalds döttrar så skulle Dr Phil behöva har en riktigt fördjupat samtal eftersom Ivanka har aktivt blanda sig i Trumps politik och arbete i Vita Huset. Med tanke på hennes småbarn. Jared Kushner har sina föräldrar som kan backa upp honom. Hans söner har grävt ner sig djupt av egen kraft i Donalds sörja och dom har sina fruar som stått utanför, tack och lov. Så sönerna kan hållas ansvariga för deras delaktighet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar