onsdag 9 mars 2016

UPPMANING TILL TELIAS HALEBOPS KUNDTJÄNST...

Jag har många tjänster via Telia. Men jag har också en Iphone via Telia, en Halebop. Dom har ju en kundtjänst telefonnummer som man som kund ska kunna ringa också förutom via internet. Varenda gång man har försök ringa deras kundtelefon får man automatsvarare. Hållit på försöka  få svar på mina frågor om ett annat nummer jag haft, men fått samma intetsägande svar nu i 4 månader, som jag fått via text till ett halebop nummer jag är nöjd med men gäller frågor om ett annat halebopnummer jag inte har simkortet kvar. 

VARFÖR KAN INTE TELIA HALEBOP KUNDTJÄNST HA EN FUNGERANDE BEMANNAD TELEFON MAN KUNDE NÅ PERSONAL ANGÅENDE ÄRENDEN SOM GÄLLER NYA OCH GAMLA KONTON ?

Jag är nog inte ensam om att ringa och hålla på att ringa och få intetsägande svar i månader, men nu står mig detta upp i halsen bokstavligt !

1 kommentar:

  1. Hej där!

    Jag har kikat på ditt inlägg. Telia och Halebop ingår i samma koncern, men är två helt skilda operatörer.
    Telia har kundtjänst via telefon, chatt och e-post, medan Halebop har sin kundtjänst enbart via e-post och chatt.

    Du kan nå Halebop på följande länk: https://support.halebop.se/

    Ha en fin dag!

    Med vänlig hälsning,
    Mikael, Telia Kundservice

    SvaraRadera