fredag 18 november 2016

I TURKIET FÅR MAN HA SEX MED BARN...


I Turkiet har man antagit en lag som tillåter sex med BARN.
Om det inte har skett under tvång, hot eller annan begränsning av samtycke.


Man kan ju faktiskt tro att Turkiets president har gått med i DAESH, där är det tillåtet med barnsex. Hans maktfullkomlighet har verkligen stigit honom åt huvudet. Inget barn vill ha sex med en vuxen och det är vuxna som måste visa barnen den respekten av kroppsligt utrymme och frizon. Vilken intelligent människa på 40 år vill ligga med ett barn på 5 - 10 år gammal. Det är ju helt vansinne. Ett minderårigt på under 15 år har inte förmågan att hantera vuxna människor sexuella känslor och intimitet. 

Jag har själv erfarenhet då vuxen man bestämt sånt åt mig och det tog mig till ett känslosamt helvete jag inte vill nåt annat barn ska gå igenom.Och då var jag fosterbarn och han min fosterfar, så jag var i beroendeställning och i underläge till att få stopp på det.

Så Turkiets president, politiker och imamer är naiva kortsynta idioter om dom inte ändra lagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar