lördag 28 januari 2017

LÄNDER TRUMP HATAR...

Minns för ett tag sen att Trump bjöd in en engelsk mångmiljardär till trump Tower i New York . Han var med Trump i 2 timmar. han har berättat att 2 timmar då Trump med skadeglädje sa att nu skulle han hämnas alla dom som inte hjälpte han då han var fattig och utan pengar.


Då har jag en undran vad ser han som fattig jämfört is med vanliga undrar jag. Han ar fått då han var utan pengar 14 miljoner för att starta företag, men levt i betalda hus hans pappa har stått för likaså flygplan som han pappas företag ägt.

Det måste ju vara  väldigt massa länder och banker som inte lånat pengar  med tanke på dom länder han nu angriper. Det är därför han tänker gå emot Mattis och en del andra republikaner med dom vallöften han nu gett sina uppjagade anhängare.

Men jag ställer mig frågan sen han pratat med Putin kommer han att dra tillbaka militären i Ukraina och Polen och köra sitt eget race med Putins& al-Assads anvisningar ja då är vi väldigt illa ute. För det nu Putin försöker göra är ett klumpigt försök att oligark vis styra om diverse länder i Mellanöstern. Det lät ju positivt fredagseftermiddag USA tid, men nu på förmiddagen EU tid låter det som andra tongångar. Det gör mig lite orolig och mer tro att det finns 2 sexvideos på Trump som Putin har hängandes över Trump för att få sin och oligarkernas önskan uppfyllda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar