onsdag 11 januari 2017

TRUMPS POLITIK...


Alltså Rex Tillerson fortfarande äger en stor del aktier i Exxon Mobil som gör affärer med Rosneft vars huvudägare som är nära vän med Putin. Rex säger - jag godkänner inte annekteringen av Krim  och jag godkänner inte annektering av nordöstra Ukraina och Putin.

Donald Trump säger- jag hörde Rex  utfrågning en duktig och affärsman. -Ja en viss rysk hackning men att demokraterna läckte informationen om hackningen är skamligt. - Att Putin gillar mig ser jag som heders värt, då respekterar han mig och mina målsättningar.

Då han lyssnade på Rex utfrågning borde han ju också kommenterat om han delar Rex uppfattning om Rysslands annektering av Krim och nu kommande annektering av nordöstra Ukraina. Ska han låta USA armen vara kvar och låta dom göra sitt jobb ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar